مد و فشن

بررسی تخصصی کتانی نیوبالانس: کیفیت، طراحی و عملکرد

سالهاست که کمپانی نیوبالانس به عنوان یک برند نمونه در زمینه تولید کتانی فعالیت داشته و برای انواعی از ورزش‌ها محصولات خود را روانه بازار کرده است. از بسکتبال و تنیس گرفته تا گلف، فوتبال و…. اتفاقا بدلیل تنوع بالای این محصول و پوشش دهی قابل توجه نیاز کاربران، بخش زیادی از علاقه مندان حوزه مد و فشن به خرید محصولات این برند تشویق شده اند. بکاربردن طراحی آرگونومیک در تولید این محصول، کتانی‌های نیوبالانس به محصولی محبوب برای استفاده روزمره افراد تبدیل شده اند.

نیوبالانس برندی مطرح در زمینه تولید کتانی‌های زنانه و مردانه بوده و سابقه فعالیت آن به بیش از صد سال می‌رسد. بدلیل طراحی مناسبی که این محصول داراست، هیچ گونه فشار و یا شوکی هنگام دویدن به مفاصل وارد نمی‌شود. به همین دلیل سرعت و عملکرد ورزشکاران به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت. حتی اگر فعالیت‌های ورزشی را به صورت تخصصی و در بالاترین سطح انجام میدهید، این کتانی‌ها بسیار مناسب هستند.

کتانی نیوبالانس تولید کدام کشور است؟

برند نیوبالانس یک کمپانی چند ملیتی است که تاسیس آن در سال ۱۹۰۶ توسط ویلیام جی رایلی در کشور آمریکا صورت گرفت. این برند در ابتدای فعالیت خود در زمینه فکی‌های قوس دار فعالیت کرده و سپس کفش‌های ارتوپدی را هم به تولیدات خود اضافه کرد. در سال ۱۹۳۰ این برند شروع به تولید کتانی‌های ورزشی کرد و از آنجا به بعد به نام نیوبالانس شناخته شد. این برند تولیدات تخصصی داشته که دارای لوگوی N یا همان لوگوی برند نیوبالانس هستند. این لوگو در سال ۱۹۷۶ روی کتانی‌های این برند قرار گرفت و تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرده است.

مشخصات کفش نیوبالانس

برای تولید محصولات نیوبالانس از باکیفیت‌ترین متریال اولیه استفاده شده است. به همین دلیل خبری از خرابی زودهنگام این محصول نیست. علاوه بر تمامی این موارد، این را هم باید اضافه کنیم که کتانی نیوبالانس یک محصول منطعف است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر تولیدات این برند خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. همچنین شما می‌توانید برای مشاهده کالکشن جدید و خرید کتانی نیوبالانس روی لینک کلیک نمایید.

بررسی جنس رویه

این محصول دارای رویه مشبکی بوده و از قابلیت تنفس‌پذیری بالایی برخوردار است. همین امر سبب می‌شود که جلوی تعرق پاها گرفته شود. رویه این محصول به کمک فناوری فانتوم فیت طراحی شده است. در این فناوری، رویه کفش به کمک پارچه مش و همچنین پارچه جیر تولید می‌شود. این رویه نه تنها از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است، بلکه تنفس‌پذیری بالایی هم داراست. به بیان بهتر این رویه از یکسو مقاومت بالایی را داشته و از سوی دیگر بسیار منعطف است.

وزن محصول

برای تولید این محصول از مواد بسیار سبکی استفاده شده است. به همین دلیل، وزن سبکی را برخوردار بوده و به افزایش سرعت ورزشکاران کمک می‌کند. همچنین این وزن کم، مانع از تحمیل خستگی به پاها می‌شود.

سایر محصولات نیوبالانس

این محصول به دنبال استفاده از فناوری‌های خاص موفق به تولید محصولاتی با سایزبندی دقیق شده است. به طوری کاملا محصولات فیکس پا بوده و به همین دلیل بدون خستگی می‌توانید با آن‌ها پیاده روی کنید.

بکارگیری فوم‌های ABZORB در کتانی‌های نیوبالانس

برای تولید کتانی‌های نیوبالانس از فوم‌های ABZORB استفاده شده است. سبکی این فوم‌ها مثال زدنی بوده و علی رغم برخوردار از وزن سبک، مقاومت مناسبی هم برخوردار هستند. استفاده از این فرم‌ها سبب می‌شود که ورود هرگونه ضربه به پا خنثی شود. همچنین پاهای شما هم از عوارض احتمالی محافظت خواهند شد.

بکارگیری فناوری‌های Fresh Foam در کفش‌های نیوبالانس

قطعا یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید کفش و کتانی باید درنظر داشته باشید، راحتی آن است. بکارگیری فناوری Fresh Foam سبب می‌شود که این کفش‌ها به محض پوشیده شدن به فرم پاهای شما دربیایند. بنابراین نهایت راحتی را به کمک این کتانی‌ها خواهید داشت.

استفاده از فناوری REVLITE

برای تولید این محصول علاوه بر فناوری‌های نام برده شده قبلی، از تکنولوژی REVTILE هم استفاده شده است. این مورد سبب شده سات که زیره کفش شما از دانسیته بالایی برخوردار بوده و بتواند از پای شما حفاظت کند. به همین دلیل برای ورزش‌هایی که در آن تحرک زیاد وجود دارد، گزینه مناسبی تلقی می‌شود.

چگونه کتانی نیوبالانس اصلی را تشخیص بدهیم؟

کتانی نیوبالانس از پرفروش‌ترین محصولات بازار بوده و به همین دلیل عده‌ای از افراد سودجو، نسخه تقلبی آن را تولید و روانه بازار کرده اند. اما ساختار محصول و بسته‌بندی اختصاصی آن، می‌تواند به شما در مسیر خرید محصول اورجینال کمک کند. تنها به کمک چند نکته می‌توان محصول تقلبی را از اصل تشخیص داد. مهم‌ترین این نکات را در ادامه مطلب آورده ایم:

آنالیز جعبه محصول

این کمپانی شناخته شده برای محصولات خود بسته‌بندی‌های بادوام و باکیفیتی را طراحی کرده است. این بسته‌بندی‌ها دراای شماره مدل، شماره سریال و سایر اطلاعات مربوط به محصول هستند. همچنین کیفیت مناسب این بسته‌بندی سبب می‌شود که محصول هنگام جابجایی هیچ گونه آسیبی نبیند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم هنگام خرید این محصول، حتما به بسته‌بندی آن توجه داشته باشید.

آنالیز کیفیت محصول و دوخت آن

این محصول علاوه بر اینکه کیفیت بالایی را داراست، دارای دوخت قوی و مرتبی نیز می‌باشد. اما نسخه‌های فیک از دوخت‌های ضعیف و نامرتب برخوردار هستند. بنابراین اگر قصد دارید جلوی سوخت شدن پول خود را بگیرید، حتما به دوخت محصول توجه داشته باشید. دوخت این کتانی، تاحدود زیادی کیفیت آن را نشان می‌دهد.

برچسب محصول

تولیدات نیوبالانس دارای برچسب‌هایی هستند که مشخصات آن را برخوردار است. از مهم‌ترین این مشخصات می‌توان به کشور تولید کننده، سایز محصول، مدل، رنگ و… اشاره کرد. به کمک اسکنر موجود در سایت نیوبالانس می‌توان اصل بودن کتانی را بررسی کنید.

زبانه کفش را درنظر داشته باشید

این کفش‌ها دارای زبانه‌ای هستند که دارای بارکد محصول است. حتما هنگام خرید دقت کنید که این برچسب و جزئیات ذکر شده روی آن، با بارکد قید شده روی آن همخوانی داشته باشد.

سخن پایانی

به طور کامل در این مطلب، عملکرد و ویژگی‌های کتانی‌های نیوبالانس را زیر ذره بین بردیم. سابقه فعالیت این برند به بالای صد سال رسیده و هم اکنون هم جز قدرت‌های دنیای مد و فشن تلقی می‌شود. طراحی خاص، راحتی قابل توجه و مقاومت بالای تولیدات نیوبالانس، سبب تبدیل محصولات آن به پرفروش‌ترین نام‌های بازار کفش شده است. به نظر شما بهترین مدل کتانی‌های نیوبالانس کدام است؟ در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *